Με το κομψό τους στυλ και τη χαλαρή καλοκαιρινή διάθεση, οι τρεις φίλες ξεχώρισαν καθώς περπατούσαν στην πλατεία, δημιουργώντας μια όμορφη εικόνα που ταίριαζε απόλυτα με την ατμόσφαιρα του τόπου μας.
Το μαγαζιά της πλατείας γεμάτα και η στιγμή να αποτυπώνεται ... ολοκληρώνοντας ένα αυθεντικό στιγμιότυπο του ελληνικού καλοκαιριού !

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.