Στο επίκεντρο της πολιτικής αντιπαράθεσης βρίσκεται η αλλαγή του εκλογικού συστήματος για την ανάδειξη δημάρχων και περιφερειαρχών, με την κυβέρνηση να προωθεί την εκλογή των αιρετών αρχών σε έναν μόνο γύρο.
Ο υπουργός Εσωτερικών Θοδωρής Λιβάνιος υπερασπίστηκε τις προωθούμενες αλλαγές, υποστηρίζοντας ότι το νέο εκλογικό σύστημα ενισχύει τη συμμετοχή των πολιτών και προσφέρει ισχυρότερη δημοκρατική νομιμοποίηση στους εκλεγμένους δημάρχους και περιφερειάρχες.
Το νομοσχέδιο έγινε δεκτό κατά πλειοψηφία από την αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή. Επί της αρχής, η Νέα Δημοκρατία τάχθηκε υπέρ, ενώ ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και Πλεύση Ελευθερίας καταψήφισαν το σχέδιο νόμου. ΠΑΣΟΚ, Ελληνική Λύση και Νίκη επιφυλάχθηκαν να τοποθετηθούν οριστικά κατά τη συζήτηση στην Ολομέλεια.
Ο κ. Λιβάνιος τόνισε ότι η εκλογή σε έναν γύρο αναμένεται να ενθαρρύνει τις προεκλογικές συνεργασίες, τη συγκρότηση κοινών ψηφοδελτίων και τον προγραμματικό διάλογο πριν από την εκλογική αναμέτρηση. Όπως ανέφερε, το προτεινόμενο μοντέλο μεταφέρει τις πολιτικές συνθέσεις και τις συγκλίσεις πριν από την κάλπη, σε αντίθεση με όσα συμβαίνουν σήμερα στο διάστημα μεταξύ πρώτης και δεύτερης Κυριακής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.