Kι αν νικηθήκαμε δεν ήταν απ'την τύχη ή τις αντιξοότητες,αλλά απ'αυτό το πάθος μας για κάτι πιο μακρινό " Τάσος Λειβαδίτης

Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Τετάρτη 15 Ιούλη "ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ"

 
Στις 11:30 π.μ. δίνουμε μαζικό αγωνιστικό παρών στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Συνεχίζουμε τον αγώνα για να μη ερημώσουν τα χωριά μας, για να δοθούν τώρα λύσεις στα δίκαια αιτήματά μας.
Δεν κάνουμε πίσω!
Διεκδικούμε:
• Σταθερή δουλειά και αξιοπρεπές εισόδημα
• Αυξήσεις στους μισθούς
• Επίδομα επικινδυνότητας και βαρέα ένσημα
• Στήριξη των ρητινοκαλλιεργητών
• Μέτρα προστασίας για τα δάση και τη ζωή μας
• Καμία εγκατάλειψη των εργαζομένων και των χωριών της Βόρειας Εύβοιας
Η δύναμή μας είναι η μαζική συμμετοχή.
Κανείς να μη λείψει!
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ".
Σωματείο Ρητινοκαλλιεργητών – Δασεργατών Ν. Εύβοιας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.