Kι αν νικηθήκαμε δεν ήταν απ'την τύχη ή τις αντιξοότητες,αλλά απ'αυτό το πάθος μας για κάτι πιο μακρινό " Τάσος Λειβαδίτης

Σάββατο 7 Ιουνίου 2025

Ας δούμε την ιστορία του τόπου μας με υπερηφάνεια!

  • Η Υπουργός Πολιτισμού κ.Μενδώνη στον Αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας Κηρίνθου το 2022

    ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    Δυστυχώς αυτή είναι η σημερινή Αληθινή ( Πικρή ) Πραγματικότητα . 

    Αντί λοιπόν όλη η Περιοχή του σημερινού Δήμου Μαντουδίου -Λίμνης - Αγ. Άννας να είναι ένα απέραντο Εργοτάξιο Αρχαιολογικών Ερευνών ,γίνονται Αρχαιολογικές έρευνες ( μικρής κλίμακας θα τις χαρακτήριζα ) στην Ακρόπολη της Αρχαίας Κηρίνθου μετά από πιεστικές ενέργειες των Τοπικών Αρχών , ενώ με την απλή λογική η Φημισμένη Ακρόπολη της Αρχαίας Κηρίνθου 

    με τις χιλιάδες Ιστορικές αναφορές θα έπρεπε να αποτελεί την Κύρια Βάση Επιστημονικής Αρχαιολογικής και Ιστορικής Έρευνας προκειμένου να γνωρίσουμε την ΙΣΤΟΡΊΑ του Αρχαίου Ελληνικού , και όχι μόνο , Κόσμου και τούτο διότι

     η Αρχαία Κήρινθος 

    Υπήρξε μία από τις Σπουδαιότερες Πόλεις / Κράτη που διαμόρφωσαν τον Αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό αλλά και τον Διέδωσαν στα πέρατα όλου του τότε γνωστού Κόσμου .

    Η Περιοχή του Κηρέα , του Νηλέα και των Αιγών , επί χιλιάδες χρόνια Υπήρξε το Κέντρο του Αρχαίου Κόσμου και το ΛΊΚΝΟ κάθε Πολιτισμού ,υπήρξε η Αρχή του Αρχαίου Αιγιακού Πολιτισμού που στην συνέχεια Δημιουργήθηκε ο Μοναδικός Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός και βέβαια οι Ρίζες του Αρχαίου Ρωμαϊκού Πολιτισμού βρίσκονται στην Αρχαία ΕΎΒΟΙΑ . 

    Η Αρχαία ΕΎΒΟΙΑ ήταν η περιοχή του Κηρέα ,του Νηλέα και των Αιγών και σε αυτή την Περιοχή Δημιουργήθηκε ο Αρχαίος ΕΥΒΟΪΚΌΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΌΣ και το ΕΥΒΟΪΚΌ ΑΛΦΆΒΗΤΟ ,που υπήρξε η Βάση εξέλιξης του Αρχαίου Ελληνικού και του Λατικού Αλφαβήτου . Δυστυχώς όμως διάφοροι λόγοι έχουν επιβάλλει να μην γίνονται έρευνες για την Ανάδειξη αυτού του Μοναδικού Πολιτισμού ,διότι δεν μπορεί να εξηγηθεί διαφορετικά το γεγονός ότι γίνονται έρευνες παντού ακόμα και σε περιοχές χωρίς καμία Ιστορική αναφορά και δεν γίνονται έρευνες στην περιοχή της Αρχαίας ΕΎΒΠΟΙΑΣ με τις χιλιάδες Ιστορικές αναφορές , τις εκατοντάδες Αρχαίες θέσεις , τα σημαντικά επιφανειακά Αρχαιολογικά κατάλοιπα , τα χιλιάδες ΕΥΒΟΪΚΆ εκθέματα στα μεγαλύτερα Μουσεία του Κόσμου και βέβαια την έντονη δράση των Αρχαιοκάπηλων . Εκτός βέβαια από τα παραπάνω έχουμε μία << Επιστημονική Κοινότητα >> που κινείται στην " Παράλληλη " Λογική καθώς έχει Χαρακτηρίσει όλες τις Αρχαίες αναφορές που αφορούν Ιστορικά δεδομένα της Αρχαίας ΕΎΒΟΙΑΣ , ως Ακριβείς πληροφορίες και τοποθετεί π.χ. την Αρχαία ΕΎΒΟΙΑ - την παλαιότερη ίσως Πόλη του Αιγαίου , την Πόλη που το όνομα της το έδωσε ο ίδιος ο Δίας και επέλεξε μάλιστα να γεννηθούν σε αυτόν τον Ιερό Τόπο δύο " παιδιά του " ο Γίγαντας Τιτυός και ο Γενάρχης των Δαναών ο Έπαφος - στον κόλπο των Γιάλτρων ,ενώ όλες οι Αναφορές μας λένε ότι βρισκόταν στις Ανατολικές ακτές του Αιγαίου , την Αρχαία Ιστιαία στις λιμνοθάλασσες του Ξηροχωρίου , το Κηναίον του Διός από την Ευβοϊδα Καμπτήν και απέναντι από την Ολιζόν του Ν.Πηλίου ,στο Κύνεον των Λοκρών στον Κάβο της Ιστορικής Λιθάδας που την μετέτρεψαν σε Λιχάδα , το Αρχαίο Αρτεμίσιον από τις Ανατολικές ακτές που έβλεπε κάθε πρωϊ την Αυγή το μετέφεραν στο Κουρμπάτσι και στο Πευκί , την Αρχαία Κούμη που βρισκόταν κοντά στον Βούδορο ποταμό την μετέφεραν στις << Κούμες >> του Βελισσαράκη και βέβαια την Αρχαία Ευβοϊκή Χαλκίς όπου ο Ησίοδος μας περιγράφει το μεγάλο θαλάσσιο ταξίδι που έκανε από την Αυλίδα μέχρι το λιμάνι της και κάποιοι το ταυτίζουν με τον Εύριπο . 

    Ο Δήμος μας λοιπόν είναι ο Μοναδικός Φυσικός Κληρονόμος του Αρχαίου ΕΥΒΟΪΚΟΎ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΎ και έχει κάθε δικαίωμα να τον διεκδικήσει από τις άλλες περιοχές που λανθασμένα έχει μεταφερθεί . 

    Ο μόνος τρόπος ανάδειξης του ΕΥΒΟΪΚΟΎ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΎ είναι η Αρχαιολογική σκαπάνη και εκεί θα πρέπει ο Δήμος μας να εστιάσει όλες τις προσπάθειες εκμεταλλευόμενος όλα τα διαθέσιμα μέσα , Εθνικά ,Κοινοτικά , Ιδιωτικά κονδύλια , Διεθνείς Οργανισμούς , Πανεπιστήμια , Σχολές Αρχαιολογίας κ.λ.π. .

     Ο Αρχαιολογικός πλούτος του Δήμου μας είναι Μοναδικός και όταν φανερωθεί εκτός του ότι θα αλλάξει και η Ιστορίας μας ,όπως την γνωρίζουμε , θα καταστήσει όλη την Επικράτεια του Δήμου ( Αρχαία ΕΎΒΟΙΑ ) το Μεγαλύτερο Αρχαιολογικό Πάρκο του κόσμου , με τα ανάλογα βέβαια οφέλη για την Τοπική Κοινωνία . ( Μέρος Δεύτερο .) .

     Οι Αρχαιολογικές έρευνες είναι Μονόδρομος για την Ανάπτυξη του Τόπου μας και προς αυτήν την κατεύθυνση θα πρέπει να βοηθήσουμε όλοι παρά τα εμπόδια που θέτουν αυτοί που Δεν " αγαπούν " ιδιαίτερα τον αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό και κυρίως τον ΕΥΒΟΪΚΌ ΠΟΛΙΤΙΣΜΌ . 

     Η Αρχαία ΕΎΒΟΙΑ , η Χαλκίς , η Κήρινθος , η Κούμη , η Ιστιαία , ο Ωρεός , η Αρτεμισία , το Αρτεμίσιον , μέρος του Δίον ,η Ελλοπία , ο Περρίας , ο Ωρειάς , οι Αιγές , οι Ορόβιες , οι Θέρμες του Ηρακλή ,η Αίδιψος , το Μαντείο του Απόλλωνα , το Ειλύμνιον , το Ληλάντιον Πεδίον , η Αρέθουσα , ο Κάλλας ποταμός , το Τελέθριον Όρος , οι Ευβοϊκές αποικίες , το Ευβοϊκό Αλφάβητο , είναι Πολιτιστική Κληρονομιά του Δήμου μας , της πιό Ιστορικής περιοχής του Αρχαίου Κόσμου , της περιοχής του ΚΗΡΈΑ , του ΝΗΛΈΑ και των ΑΙΓΏΝ .



  • Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
    Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
    Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
    Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
    Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.